Modefeber

Kurerar mig med Robbies livekonsert i P3 och drömmer mig tillbaka till i somras då jag fick se denna fantastiska artist på riktigt nära håll. Underbart är kort, men vilken upplevelse, magiskt är bara ett ord.

Är fortfarande matt efter maginfluensan o febern är inte helt borta. Har som sagt roat mig med att surfa runt på bloggar och fick sån inspiration att jag bara var tvungen att shoppa. På H&Ms sida upptäckte jag några grejer jag inte sett förut så de slank ner i varukorgen. En längre ljusgrå stickad kofta, en annan mörkgrå kofta, [ kan vara bra vid jämngrå vinterdagar ], två tights, ett par grå o ett par svarta, [ det behövde jag faktiskt, måste ju haka på tightstrenden ], en svart längre tröja med v-ringning, [ ja, det behövde jag också, har mestadels koftor ]. Man får unna sig lite när man är sjuk!

Mina jeans jag köpte i veckan ska jag lämna tillbaka imorgon. 

17674-19<---- Ljusgrå kofta och grå tights


Kommentarer:
Postat av: Anna

Visst var konserten underbar i sommras. Fan att jag missade att den sändes i radio nu. Jag som ändå ligger hemma och är sjuk, En fredag!!! Trevlig helg /Anna

Postat av: Sara

Vilken mysig kofta :D

2006-09-01 @ 22:04:05
URL: http://outrageous.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits