Duktig

Idag har jag varit riktigt duktig. Har både ätit nyttigt och tränat aerobics och tänka sig, det var faktiskt riktigt kul att träna.

Dessutom har det gått två hela dagar sen jag fick lön och jag har inte shoppat några kläder. Jag är faktiskt duktig!

Parentes. (Imorgon kanske det blir en liten liten runda på stan efter jobbet ändå. Skulle vilja ha ett par grå tigerjeans, eller ett par stövlar, eller en skön ansiktskräm, eller nåt nytt fint inför fredagskvällens fest och premiärbesöket på Glasklart). Slut på parentes.

Ska avsluta min duktiga dag med ännu ett duktighetsmoment. Ska se till att vara i säng kl 22. Behöver nog sova åtta timmar så jag orkar med lite fest imorgon. Fem timmars sömn om natten är tre timmar för lite.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits