Parce que je le vaux bien

Var på min nya arbetsplats ikväll i över två timmar. Träffade rektorn och läraren jag ska ersätta. Detta verkar bara bli bättre o bättre. Läraren var hjälpsam, schemat är kanonbra, jag fick den lön jag begärde och jag blir anställd till augusti, minst, vilket innebär att jag får betalt sommarlov :) Tusen frågor återstår och det är tusen saker att sätta sig in i. Jag och läraren ska ses imorgon kväll och på torsdag förmiddag ska jag tillbaka till skolan.

Nåt som gjorde mig jätteglad var att jag hade fått fina referenser från mina gamla arbetsplatser.

Ikväll kom min granne förbi med en flaska vin och jättegoda fina praliner med olika fyllning från nåt chocolaterie eftersom jag varit kattvakt. Såklart är pralinerna slut men det var jag värd.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits