Kent in på bara skinnet

Ja inte popgruppen Kent utan dansaren Kent. Vilken kille! Åkte till mitt gym för att träna Combat men det visade sig att det passet var inställt och istället skulle det vara dansaerobics med Kent. "Jaha" tänkte jag, får väl testa och se vad det kan vara, utan större förväntningar. I dörren möttes jag av en liten kille i orange träningsjacka. "Spännande" tänkte jag, lite mer förväntansfull. Uppvärmningen sattes igång med buller och brak och full fart från första början. När ångan var uppe slet han av sig sin orange träningsjacka och blottade en rosa skjorta och väst. Alla aerobicsflickor jublade. Passet var jättekul med mycket snurr, hopp och roliga stegkombinationer. Det roligaste jag tränat på länge. Musiken och att nästan alla hängde med höjde nöjesfaktorn men det som höjde passet till skyarna var förstås dansaren Kent, som bjöd på sig själv till fullo. Det kändes som att Kent uppträdde inför världen och att vi var hans dansare.

Kommentarer:
Postat av: annamagdalena

låter som en trevlig träning.. :)

2006-10-11 @ 06:48:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits