Frestelser

Åh, jag som var beredd att handla på La Redoute nu när de hade halva priset på allt i en halvtimme. Först kom jag inte in pga överbelastning. Sen när jag väl var inne så gick det långsamt o när jag skulle gå till kassan var tiden ute. Dumma! Jag ville ju ha en väska o den beiga Manoush-koftan :( De hade även halva priset på de bruna Mulberry Elgin-väskornanet-a-porter, men nu är de slut. Kanske lika bra, har egentligen inte 3700 över för en väska.

Dagens stora spänningsmoment. Jag såg nästan flygplanskraschen i Falsterbokanalen idag. Passerade där på vägen hem från jobbet strax efteråt och det var kaos med helikoptrar, poliser, ambulanser, journalister och fotografer.

Bakade en liten äppelpaj ikväll efter träningen o såklart har jag ätit upp hela. Jag är hopplös!

Kommentarer:
Postat av: annamagdalena

ja det är tufft.. jag har samma problem. tyvärr ställde jag dessutom in träningen ikväll, dummt!

2006-10-26 @ 21:34:09
Postat av: Anna

Kolla här om la redoute-problemet http://annamirjamaria.blogg.se/271006083431_mail_frn_ida.html

2006-10-27 @ 13:57:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits