Tjuvstarta julen

Jag har överlevt hela veckan. Tufft, stressigt, mycket intryck och mycket att sätta sig in i. Men ju mer man lär känna eleverna ju roligare blir det. Vissa elever vill man helst slippa dock, så är det alltid. Kollegorna är verkligen kanon. Jag är så glad!

Vi har tjuvstartat med jul här hemma. Har bakat saffranspannkaka på risgrynsgröt, underbart gott. Så har vi druckit glögg och ätit pepparkakor med ädelost. Det är bland det godaste som finns. Och idag köpte vi Findus jultallrik i frysdisken som ska avnjutas nångång under helgen. Bara adventsljustakarna och julmusiken som fattas, men riktigt så långt har jag inte gått än. Jag nöjer mig med James Morrisons nya skiva som strömmar ut ur högtalaren, det räcker gott och väl :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits