Strawberrynet

Idag är jag hemma sjuk med lite feber. Jag frös när jag vaknade och nu är jag allmänt matt och har grym huvudvärk.

Är ändå så pass pigg att jag kan fixa lite saker. Har en del att kolla upp inför nya jobbet och så ska jag packa min väska inför helgen.

Lite shopping slår ju aldrig fel heller. Har handlat lite "lyxprodukter" på
strawberrynet. Rekomenderas verkligen. För det första är produkterna mycket billigare än i Sverige, och för det andra så fick jag massor med rabatt. Först fick jag 5% rabatt eftersom jag handlade fler än tre produkter, sen fick jag 12 % rabatt till eftersom jag inte handlat där på länge, och sen så fick jag även ett gratis makeupkit. Rena rama julafton.

Julkänslor ja! Den första snön dalar ner utanför fönstret. Jag är sugen på glögg och pepparkakor med ädelost.

den första snön har fallit allt är halt
och min halsduk blev kvar
på en hållplats utanför stan

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits