Nostalgisk

Då var helgen snart slut och snart ska jag köra tillbaka till Malmö. Julmässan var mysig och på konstutställningarna fanns mycket fint. Jag vill också ha en ateljé med havsutsikt! Igår tog vi en långpromenad och gick förbi min gamla skola och vårt gamla hus. Riktigt nostalgiskt. Det är konstigt hur varje enskild plats kan innehålla så många minnen.

Inatt blev jag sittande framför tvn då tv4 film visade En officer och en gentleman, Vilken kanonfilm, en riktig klassiker. Jag gillar Richard Gere. Nu vill jag se American gigolo också. 80-talsfilmer är underskattade.

och nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar,
ser jag när jag blundar, och nånstans där så blev jag den jag är nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits