Jag är synsk

Jag måste berätta om några drömmar jag hade förra veckan som är riktigt scary, jag börjar tro att jag är synsk. En natt drömde jag att en av mina lampor gick så jag var tvungen att byta den. Olyckligt nog så råkade jag ut för en stöt som gick rakt upp i hjärnan men jag överlevde. Tror ni inte att morgonen därpå gick lampan i badrummet o jag var tvungen att byta den. Vågade knappt. Men det gick bra.

Natten till söndagen hade jag en händelserik dröm där bland annat att Marcus i Idol dog. Och vad läser jag i tidningen dagen där på? Jo att Marcus och några andra Idoldeltagare råkat ut för en bilolycka. Läskigt eller vad? Jag kanske skulle bli spådam....

Annars har jag jobb upp över öronen. Utvecklingssamtal sent fram på kvällen. Jag har inget liv. Jag vill träna!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits