Bara en till

Tänka sig, idag hann jag träna, det tillhör ovanligheterna nuförtiden. Och så har jag pyntat lite lagom här hemma. Adventsstjärnan, elljusstaken, adventsljusstaken, hyacinten och Rolf Bergstomtesamlingen har tagits fram. Mysigt! Och även idag har jag ätit allt för många pepparkakor med ädelost. Bara en till....

Nu ska jag strax lägga mig och läsa på lite om öken. Det ska introduceras imorgon. Och så ska de små "gullungarna" (läs uppkäftiga, tonåriga och respektlösa eleverna) få tillbaka sina prov. De var riktigt duktiga faktiskt, över förväntan. Och imorgon får jag se om jag lyckats lära sjuorna algebra, har snickrat ihop ett prov åt dem, jag gillar mitt yrke :)

Undrar vad jag drömmer inatt? Är lite rädd för mina synska drömmar nuförtiden. Inatt drömde jag att min lillasyster hade klippt av mig min långa fläta och jag hade jättekort hår som slutade strax ovanför axlarna. Usch! Hoppas inte den slår in.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits