Stackars

Veckans enda tv-kväll är avverkad med program som home styling o O.C, det är det enda jag tittar på, jag gillar inte tv.

Ville träna eller ut o springa men min lilla förkylning kombinerat med pollenallergin håller sig kvar :( Istället har jag gjort det jag absolut inte borde göra när jag inte tränar o som jag gjort de senaste veckorna, nämligen ätit osunt. Förra veckan åt jag choklad i mängder men eftersom jag inte får äta det (har en överenskommelse med några vänner) så äter jag massor annat istället denna veckan. Igår åt jag upp det sista av tårtan, plus gräddbullar som jag hade kvar sen festen, plus de sista kexen. O idag åt jag gräddbullar igen, plus en halvliter glass, så nu har jag ont i magen. Har konstigt nog inte börjat gå upp i vikt, så som jag ätit utan att träna... Men väldigt ont i magen har jag, det bubblar o har sig.

Nä imorn blir det annorlunda, som jag säger varje dag.

Ja det var mina sockermissbruksbekännelser. Två dagar kvar på gamla jobbet, o som jag längtar...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits