Släpp in solen

Ja men den lyser med sin frånvaro till och från, ena sekunden regn, ena sekunden sol, o precis när jag skulle till träningen stod regnet som spön i marken, så ingen träning för mig inte :( O jag kämpar med mitt sockersug. Åt upp all glass men sen har jag varit duktig och tuggat tuggummi hela kvällen :) Imorgon blir det body combat, det måste jag lova mig själv!

Helgen var kanon iaf. Bio i fredags ( Da Vinci koden), heldag på stan med vännerna på lördagen o fest på kvällen som avslutades på Schlagerbaren. Vissa saker ångrar jag dock, men det var riktigt kul, o man får lov att uppföra sig som en tonåring ibland...

På söndagen bjöd AJ på brunch. Pannkakor med kesoröror med ägg/räkor och lax, fruktsallad, yoghurt o kaffe latte, lyxigt värre. Där satt vi i fyra timmar medan regnet öste ner.

Vågar man köpa en digitalkamera på ebay? Jag har iaf lagt ett bud.

Kommentarer:
Postat av: Corinne

Hello!

Kämpar också med sockersug. Gud, va tufft det är. Lycka till!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits