När det är vår o fest o man har tappat kollen

Trött så trött så trött, men vilken kväll :)

AD hade födelsedagsfest o bjöd på lite mat. Mycket trevligt. Sen blev det Etage. Vi dansade o dansade o dansade, o så blev klockan fyra, o AD ville stanna, o ingen av oss andra gav upp, så vi stannade till stängningsdags, kl 05 alltså. Sen när vi kom ut så var det alldeles ljust o Alla var pigga. AG o J gick barfota o badade fötterna i fontänen. Sen var vi fyra som tog taxi hem till AD igen o åt rester från födelsedagsfesten, o sen tog jag o J bussen hem, så jag var hemma kl sju i morse. Vilken helkväll, kände mig som tjugo igen, haha! 

Sov alltså bara mellan kl sju o tio o idag har jag ändå orkat med att sola på gården, dammsuga, gå till Triangeln o powerwalka.

Får lägga mig tidigt ikväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits