Husmusen

Ledig dag och det är inte fel. Ganska effektiv har jag varit också. Kl 11 hämtade jag upp AJ med bilen o så tog vi en runda på Ikea. Jag köpte en ryamatta. I samma veva sprang vi fem km på Bulltofta. Skulle sprungit längre men träningsvärken från steppen satte stopp. Därefter kom regnet.

Har hunnit med att hämta mitt La Redoutepaket innehållande ett par fina aerobicskor från Puma. De var supersköna o jättefina. Därefter bakade jag världens godaste anis- o fänkålskryddade limpor, och när jag ändå hade ugnen varm så blev det även kokos/morotskakor.

Ikväll har jag spelat lite gitarr för första gången på evigheter. Min gitarrhud på fingrarna har försvunnit så jag fick ont :( Har kommit på att med tre ackord kan man spela massor med låtar. De magiska ackorden är D, Em och A7. Lär er dem o ni kan imponera :)

Arbetsdag imorgon, och sen Da Vincikoden på bio. Och tiden bara går...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits