hårdrocksfestivalen?

Ja det kan man ju undra efter gårdagens "monsterchock". Snälla, vem röstade egentligen på monstren? Visst, där fanns inte många bra låtar i tävlingen men hårdrocksmonstren var väl ändå sämst? Dessa dräkter? Hur kan man "smutsa" ner en klassisk tävling som Eurovision song contest på det sättet? Jag är mållös. Carola är inte min favorit men hon var en av mina favoriter igår kväll iaf. Men grattis Finland, eller nåt. Trevligt hade vi iaf, sex tjejer med tacos och vin, men partystämningen dog ut.

Idag har jag o A promenerat ut till Bo01 för att titta på vårt framtida hus som håller på att byggas :) inflyttning våren 07, hoppas man får en lägenhet o det inte blir för hög hyra. Sen var vi på visning i en minitvåa på 35 kvadrat. Väldigt fin med lite väl liten, det var vi o säkert ett femtiotal andra som var intresserade. Nä, jag väntar nog hellre på lägenheten ute på Bo01. Sen fikade vi o sen promenerade vi till Ikea, ja vi har nog gått flera mil, men det var välbehövligt efter att ha ätit över 1 kg choklad nu i helgen.

Nu är det verkligen dags att ta tag i mitt chokladmissbruk. Jag får INTE köpa hem nåt. Jag får INTE baka. Jag MÅSTE! Inte för att gå ner i vikt för det behöver jag absolut inte, men ur hälsosynpunkt, det har hållt på i alldeles för många år :(

Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
skratta åt det för då kommer jag kanske över dig


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits