grillning o annat skoj

Vilken sommar det har varit i veckan o helgen :) sol, sol, sol o kring tjugo grader, kan inte bli bättre, man blir på så gott humör.

syrran har varit här på besök men vi hann inte ses så mycket. jag var på födelsedagsmiddag i fredags o det bjöds på hemgjord sushi o marängswiss, smaskigt värre. igår hade jag o två kompisar frukostpicknick i solen i slottsparken o på kvällen grillade vi på min gård. sen var vi på lilla torg till klockan halv två. en riktig sommardag med andra ord.

idag satt jag o anna o solade på min gård o så har jag varit på mobilia o köpt ett par marinblå shorts. behövs nog nu när det ska vara varmt hela veckan.

imorgon börjar jag nya jobbet i Falsterbo, ska bli spännade o jag ser verkligen fram emot det. skolan som är hälsoprofilierad har en egen restaurang med kock o förskolan har en egen badhytt på stranden.

äntligen på väg
jag förlänger mina steg
luften smakar som en jordgubbspaj
en solig dag i maj :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits