Efter nattens bränder

Festen igår var lyckad och min buffé jättegod. Alla verkade mätta och belåtna. Kanske skulle starta encateringfirma :) Efter festen tänkte vi gå ut men kön utanför Etage (som verkade vara det enda öppna stället i Malmö) var milsång. Efter en timmes köande o huttrande sa vakterna att det var fullt o att de inte skulle släppa in fler. Vi gick fram o väntade en stund o frågade om vi inte kunde få komma in eftersom jag fyllde 25, men inte, vakterna var stenhårda. Jag hatar vakter, iaf Etages, de är otrevliga. Besvikna tog vi bussen hem. En trist avslut på en annars lyckad födelsedag.

Idag var jag o A o strosade runt på stan bland alla demonstrationståg. Att de orkar. Vi tog en kaffe på Wayne's istället o kikade i lite butiker. En solig dag.

Sen fick vi se en hjärt- o lungräddning, nån hade fallit ihop på gatan så det var massor med poliser o ambulansmän. Annars var det mycket kravallpoliser i hela stan.

Jag hittade en svart kuvertväska på bikbok. O så såg jag, eller A, min gamla enarmade date ;)

Jag lyssnar på Winnerbäcks samlingsskiva Efter nattens bränder som jag fick igår i present och som jag tycker är ett passande namn just idag. Och vilken skiva. Gör min Winnerbäckskivsamling komplett. I love him!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits