Vår för hjärter dam

Ja idag har det varit lite vår, dock lite kall blåst men ändå tio grader varmt. När jag kom ut från träningen var jag varm o kunde cykla hem utan vantar, o kan jag det med mina frusna händer då ÄR det vår :) O är det ljust halv åtta då ÄR det vår!

Den dumma rektorn var inte på skolan idag så jag kunde inte säga att jag skulle säga upp mig, men han vet säkert, platschefsassistenten skrev ju en lapp o han har säkert fått höra av rektorn i Skanör, imorn måste jag ha tag i honom. Vill inte säga nåt till arbetskamraterna innan det blir klart, o klassföreståndaren för den ena ettan som jag ska vicka för i en månad efter påsk pratade med mig om hur jag vill göra med planeringen, det var bara att ljuga henne rakt upp i ansiktet... Eller nästan :(

Måste komma på vad jag vill ha i 25-årspresent av mamma. Allra helst vill jag ha reskassa till Lissabon. Lite trist kanske. Ska jag ha nåt materiellt vill jag nog ha en Alvar AAltovas, Marimekkoskål, kristallkrona eller ryamatta, men allra helst reskassa. Får jag pengar över av reskassan kan jag ju köpa nåt fint för det istället :)

Ser du nåt som liknar en tår så är det isen som droppar för nu är det vår!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits