våfflor och bag-in-box

Japp, det blir det ikväll, och ca tio personer med glatt humör, förhoppningsvis. Sen hoppas jag på utgång, och det verkar bli så den här gången, men vi får se.

Igår köpte jag en platt tv :) Endast 2995 för en 20 tum på Ica Maxi, det kallar jag bra pris. Idag fick jag åka o köpa en till min mamma också. Tyckte jag var värd en ny tv för jag har velat ha en länge, o nu när jag vet att jag får tillbaka på skatten o det var bra pris så slog jag till. Kanske inte bästa bildkvaliten men det lilla jag kollar på tv så gör det inget, det enda jag ser är typ OC.

Har även fått nytt jobb, ska säga upp mig på måndag. Tar lite emot att säga upp mig så här mitt i terminen o säga adjö till barnen men ibland måste man tänka på sig själv. Det nya jobbet är på en förskola i Falsterbo och 1000 kr mer i månanden, samt heltidsvikariat året ut. Rektorn där jag jobbar nu måste förstå, det är så mkt bättre. Där jag jobbar nu vet jag ju aldrig om jag får jobba heltid eller ej eller om jag får ha kvar mitt jobb i sommar.

Hoppas ni alla får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits