Söndagsångest

Ja, idag är jag verkligen ledsen, uttråkad och irriterad, inte alls på bra humör. Kände det redan när jag vaknade kl 8 i morse. Visst, det var trevligt igår på festen, god mat o så blandade vi drinkar, men ingen utgång denna veckan heller. Jag har inte gått ut o dansat sen den 29 januari!!!! Visst det har blivit fester o så, men de har alltid slutat med att man går hem eller att man gått till nån pub. Jag kommer vara singel när jag är 30 om det fortsätter så här.

O till råga på allt så hade nån granne snott min tvättid kl 10 i morse. Jag skrev en lapp i tvättstugan o han skrev tillbaka att han bad om ursäkt för han hade tydligen bokat på februarilistan. Men hallå, han kan väl läsa!!! Han kom o bad om ursäkt personligen sen iaf.

Nej jag undrar vad som händer mer denna tråkiga grå söndag? Ska nog hem till en kompis som är sjuk som skulle haft födelsedagsfest igår, o kanske gå en promenad till Mobilia. Vi får se. Det kan inte bli värre iaf.

Såg iaf på Nyhetsmorgon i morse, det är bra på söndagar med GI-matlagning o med Ebba von Sydow. Hon hade stylat en tjej o hon hade fått en jättesnygg väska som jag tror var en Elgin. Vill ha en sån, synd att den kostar 7000 :(


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits