Sol över Malmö

Har varit på stan idag med tjejerna. Vi var på 25-årspresentsjakt o vi hittade en med en gång, hur bra som helst, så nu är vi redo för 25-årsfesten som går av stapeln på lördag. Dessutom hittade jag en jättefin vit väska från Friis & Co o en svart/vitrandig halsduk som passar perfekt till min nya dubbelknäppta svarta kavaj och mina vita seglarskor. Jag är dressed for spring :)

Igår kväll var jag med A o A på after work. Skulle gått till St Gertruds men det var smockfullt där, de ska ha supergod buffé. Det fick bli Buddha bar istället, mezebuffé o två glas vin för 100 kr, det var helt ok. Ikväll blir det schlagerfestivalen o sen utgång på nån pub bara, är inte sugen på att gå ut o dansa. Blir så sent, dyrt o hela dan imorn blir förstörd. Ska faktiskt på födelsedagsfest både nästa o nästnästa lördag så jag får spara mig, o så vill jag inte ha tillbaka min envisa förkylning.

Nu ska jag äta lite. Hoppas ni alla får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits