shorts or not

Ok, jag börjar tycka shorts är snyggt fast jag var sån motståndare till det i början. Men det är ett svårt plagg. Dels tycker jag inte om att ha strumpbyxor till det för att det är obekvämt, så kanske jag låter dem ligga tills det blir varmare. Dels tycker jag det är så svårt vad man ska ha för överdel till, ett oversize linne bara hänger o med ett tightare linne blir man som en korv, hmm, dagens i-landsproblem.

Nä det får nog bli mörka stuprörsjeans ikväll till min rosa halternecktop o ett smalt flätat marinblått skärp i midjan ikväll, tror jag, har provat kläder i en timme nu. Men ska man på 25-årsfest med killar man träffar en gång var tredje år eller så så gäller det att vara superdupersnygg. Har solat o tränat flitigt hela veckan o mitt hår är "solblekt". Så jag känner mig faktiskt lite sommarfräsch :)

Kommentarer:
Postat av: Sophie

Helt rätt låt shortsen vänta tills i vår! Spana in detta så vet du vad jag menar! http://sophiesfashion.blogg.se/070306213656_10.html

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits