Räkningar

Finns det nåt tråkigare sätt än att avsluta veckans tråkigaste dag med att betala räkningar? Usch, massor hade jag. Hyra, mobil, telefon, tv-avgift, bilskatt, linser m.m.... O om några dagar dras gymmet o csn på autogiro. När man är student är man lyckligt ovetandes om återbetalningen, men vänta ni bara...

Har iaf beställt en vit Fred Perry track jacket på zoovillage som jag spanat på länge. Den kommer ersätta min gamla röda sveakofta som varit väl använd flera somrar i rad.

Fick jobba över idag för att han som skulle stänga var sjuk, så ingen träning för mig idag inte. kunde förstås tränat bodypump kl 19 men jag hatar bodypump, jag är inte gjord för tunga lyft, föredrar konditionsträning, tänkte jogga en runda men det är nog för kallt fortfarande. Imorgon blir det bodycombat, det är kul :)

Nu är jag trött o väldigt sugen på godis o kakor. Men jag får inte bryta överenskommelsen jag gjort med två kompisar om att inte äta godis mån-tors. Då får man sjunga en ballad ensam på karaoken på Schlagerbaren. Huuuu!!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits