krossad bilruta

Då sitter jag här o väntar på att länsförsäkringar ska öppna så att jag kan ringa o anmäla inbrottet i bilen. Kom ut kl 0700 i morse o upptäckte att vänster framruta på bilen var totalförstörd o att nån hade försökt stjäla bilstereron. Vad de inte visste var att den är integrerad i bilen o helt omöjlig att stjäla så de hade bara stulit fronten på den.

Men sååå j-la onödigt. Är så arg o ledsen. Varför just min bil? Så mycket onödigt jobb.

Dessa saker man oroar sig för, de händer väl förr eller senare. Man får lära sig att leva med det. Jag är nog förföljd av otur. Har blivit bestulen på mina ögodelar två gånger, haft inbrott i lägenheten, blivit dumpad av den enda jag varit kär i, varit på allt för många begravningar med tanke på min ålder... Ja jag tycker faktiskt synd om mig själv, ibland får man lov att göra det.

Vad händer härnäst? Nu oroar o roar jag mig inte längre, jag BARA oroar mig :( Vad är det för värld vi lever i? Just nu känns det bara meningslöst.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits