Bo01 och orättvisor

Det är en härlig plats, iaf för promenader, och på sommaren för sol o bad. idag blev det dock endast promenad, lite kallt i vattnet ännu, skulle jag tro ;) Jag skulle dock aldrig vilja bo där ute, lägga två miljoner på en liten lägenhet, eller betala 15 000 i månaden för att bo på 30e våningen i Turning Torso, eller så. Nej, det finns finare ställen att bo på och roligare saker att lägga sina pengar på.

Fick äntligen tillbaka min skinnjacka från Denim for girls. De har haft den i 3,5 vecka för att byta dragkedjan, det har tagit tid, men de beklagade så mycket och som kompensation fick jag ett tillgodokvitto på 200 kronor, perfekt när jag ska köpa jeans :)

Pratade med min mamma i eftermiddag och fick reda på lite "skvaller". Usch vilka tråkigheter det finns i världen, livet är orättvist, så är det bara, man får lära sig att leva med orättvisorna, vissa har tur och andra har otur. Jag förundras de som varit lyckliga i hela sitt liv och aldrig stött på motgångar, ni vet inte hur bra ni har det.

Ikväll blir det schlager/taco/party, en bra kombination.

Och........ Våga såga Carola!!! Go Andreas!

life ain’t no beauty show
We don’t know where tomorrow ends

Kommentarer:
Postat av: corinne

Jättecool blogg du har! Va roligt att du fick 200 kr i kompensation iallafall.

Take care Corinne
http://corinne148-lastyle.blogspot.com/


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits