Öland, kvällsdopp och värmebölja

Ja, det har varit mycket nu så min blogg har blivit lidande, tänkte uppdatera den lite innan jag ska sova.

I helgen var jag på Öland. En kompis hade födelsedagsfest i sin sommarstuga o det var jättekul. Såklart så såg vi Sverigematchen. Han hade spänt upp ett lakan på väggen i vardagsrummet o sen såg vi matchen med surround-ljud o projektor. Alla 16 festdeltagare var klädda i blågult o hade målat flaggor på kinderna. Det hjälpte dock inte Sverige till seger :( Men vi festade på, grillade o spelade brännboll därefter. På söndagen blev det strand och bad o sen hemfärd i en kokhet bil.

Igår kväll var jag o tog ett kvällsdopp med R vid Dalby stenbrott. Underbart, brukar inte gilla insjöar men detta var ok. Bara sten runt om så man måste hoppa i vattnet o man når inte botten nånstans. Nästa gång ska jag hoppa från en högre klippa.

Annars har man ju världens bästa jobb nu i detta kanonväder. Vi är ute hela dagarna :)

Måste sova nu, en viss person brukar hålla mig vaken på kvällarna :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits