Tårtfrukost

Blev en lyckad fest och alla verkade glada och mätta av den goda maten. Nu får nog mamma o syster äta rester hela veckan. Jag nöjer mig med att få hem de överblivna bag-in-boxvinerna :)

Blev en liten barrunda på stan inatt med syrran och några av hennes vänner. Riktigt skoj, massvis med folk och fullt på alla uteserveringarna. Västervik är kul på sommaren. Det händer mycket. Förra veckan var det visfestivalen, nu boat meet och nästa vecka mc-dagarna. Vet du inte vad du ska göra på din semester så åk hit. Mer drag än i Malmö vill jag lova och många snyggingar. Efterfesten med ett gäng 20-åringar skippade jag dock.

Ikväll kör jag tillbaka till Malmö. Jag vill inte jobba imorgon. Tröstar mig med att det bara är en vecka och sen blir det semester igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits