Sommarklänning

Att jobba på förskola på sommaren är nästan detsamma som att ha semester. Idag har vi varit sex fröknar på fyra barn, så jag fick gå hem halv ett, precis innan maten. Lyxigt värre. ganska trött nu ändå eftersom jag började halv sju.

Sitter o kollar på klänningar på Asos, skulle behöva en till mammas 50-årsfest nästa lördag, men kan inte bestämma mig för vilken. Blir det ingen får jag nog låna nåt av lillasyster, hon har så mycket kläder.

Jag o syrran har dock inte bestämt oss för vad vi ska ge till henne i present. En upplevelse hade varit kul för oss tre, nåt tips? Funderar på musikal i London. Spa är också ett alternativ, men nog lite dyrt.

En dag kvar att jobba innan semestern. Ikväll ska jag o några vänner lyxa till det med ostbricka :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits