Hamstern i mig

Min första semesterdag blev en riktig arbetardag. Så mycket som jag har jobbat idag kommer inte ens i närheten av en veckas arbetsuppgifter på mitt riktiga jobb.

Var på Ikea och införskaffade lite grejer till min klädkammare eftersom där var KAOS. Väl hemma och 600 kr fattigare började jag att skruva ihop mina ställ o trådbackar för att en stund senare slänga ut precis allt från klädkammaren så att den kunde rengöras ordentligt.

Varenda kvadratmeter av min lägenhet blev täckt av kläder och SKRÄP. Så mycket man samlar på sig, äckliga gamla kläder. Tror ni att jag slängde allt jag borde? NEJ! De där två stickade polotröjorna kan jag ha på skidsemestern (som jag aldrig kommer iväg på), och så måste jag spara tre par gamla jeans för de kan bli moderna igen. Eller alla t-shirts som man aldrig använder, de kan ju vara bra att träna i, eller om jag ska färga håret nångång hemma så måste jag ha en ful-t-shirt som jag inte är rädd om.

Nej, egentligen borde man slänga allt man inte använt det senaste året, eller nåväl, de två senaste åren iaf. Får väl bli en sån utrensning nångång, när jag orkar, när jag vågar.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

Nu e jag liite besviken. släng skiten!!!! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits