Konstnären Lina

Japp, den har vaknat. Ikväll har jag målat två hela tavlor, det var så himla skoj. Använde endast svart o vit akrylfärg, lade in lite tidningspapper, målade konturer av lite vaser o la in skuggor med hjälp av en svamp, blev jättefint, för man får väl lov att vara stolt över sig själv. Den ena har jag satt upp i köket o den andra ska min syster få.

Annars så var det fest här igår, vi var åtta, trevligt, sen blev det Schlagerbaren såklart :D Vi höll på o ringa taxi hela tiden o till slut stod det två o väntade på oss, men vi skulle inte ha dem av nån konstig anledning, ja jag vet inte vad vi höll på med, vi var nog kändisar hos taxi ´malmö igår, o taxiresan minns jag ingenting av, lite läskigt. O jag tappade min öl på en kille. Hmm, jag som inte tyckte att jag var full, men skoj hade jag.

Sov dock dåligt inatt. idag var jag o A ute o bakispromenerade som vanligt, åt på Bagericaféet. Kallt, ruggigt o dimmigt, snälla snö försvinn!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits