inside information

JAG

ÄR
: snäll, estetisk, envis o optimistisk.
GER INTRYCK AV ATT VARA: trevlig o lite reserverad, men lär man känna mig så...
KAN: ganska mycket.
BLIR GLAD AV: solsken, en givande shoppingdag på stan o att umgås med nära o kära.
HAR: bostadsrätt, en fin bil och csn-skulder.
VILL HA: någon att älska och bli älskad av
SKULLE VILJA: resa jorden runt.
TYCKER OM ATT: shoppa, baka, fika, träna, måla, resa och gå ut och dansa.
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: shopping, musik och inredning.
BRYR MIG OM: mycket.
TRIVS MED: vännerna och min lägenhet
KÄNNER OBEHAG INFÖR: insekter
PLANERAR ATT: resa
BOR I: bostadsrätt ganska centralt i Malmö.
SKULLE VILJA BO I: en gammal skånelänga med havsutsikt
KLÄR MIG GÄRNA I: jeans
ÄTER GÄRNA: chokladpraliner
DRICKER GÄRNA: vatten och kaffe latte.
TRÄNAR: varierad konditionsträning på gym tre gånger i veckan
TITTAR OFTA PÅ: dataskärmen
LYSSNAR OFTA PÅ: Lars Winnerbäck
LÄSER: tidningar
PRENUMERERAR PÅ: just nu elle interiör
Tidningar jag köper: Damernal Värld, ELLE, cosmopolitan

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits