en semla o en bayswater tack!

Skriver ett litet inlägg innan jag lägger mig.

Helgen var bra. Hade besök av mamma o syrran o syrran hade med sig lite kläder hon inte ville ha, exempelvis ett par snygga svarta shorts o en vit blus, som gjorda för mig. Det blev såklart lite nya kläder oxå då vi tillbringade större delen av helgen i butiker :) Marinblå kofta, marinblått skärp, vita seglarskor, dubbelknäppt svart kavaj... Ja jag har iaf min syster tillika stylist o stilikon att tacka. O tro det eller ej, hon har nästan fått mig att börja fundera på att köpa en Mulberry bayswater. I höstas fattade jag inte hur hon kunde lägga 6000 på en väska, det är konstigt hur man kan ändra uppfattning. Men iaf, än så länge är det bara funderingar.

Idag fick vi hela två semlor på jobbet, det var riktigt gott. Tyvärr har jag inte kommit igång med träningen än efter förra veckans förkylning, skulle gått på combat idag men orkade inte :(

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med chefen /rektorn, lite nervöst faktiskt, som att jag ska få ett betyg på mitt arbete eller nåt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits