Att skriva listor

Jag har börjat skriva listor på allting, det är kul o väldigt bra. Listor på vad jag ska shoppa i klädväg, vad jag ska göra, vad som rekommenderas i sminkväg i tidningar, recept som verkar goda mm. Då slipper man leta när det väl blir aktuellt.

Så nu när jag får min nästa lön ska jag köpa en vit/blårandig kavaj på Zara, en vit blus, vita shorts, brett ljusbrunt skärp att ha i midjan, sandaler med hög klack (om jag hittar några), ja inte för mycket, för jag vill ha pengar kvar att handla för i Lissabon.

Annars vill inte den dumma huvudvärken o förkylningen släppa o ögonen är inflammerade, vill inte gå ut. Tråkigt tråkigt. vet inte om jag vill gå till jobbet imorgon.

Livet är bra tråkigt ibland.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits