Moneybrotherkonserten

Åh, han var verkligen underbar. Så glad, så härlig, så charmig, för att inte tala om hans leende! Jag fick ett riktigt lyckorus. Jag är nog kär ;) Det är alltid samma känsla efter en bra konsert, jag älskar känslan!

Innan blev det indisk mat i trevligt sällskap.

Jag tappade min digitalkamera i golvet o den är trasig, TRASIG! O jag bryr mig inte? Märkligt, den är ju nästan ny. Varför? Det är bara en teknisk pryl, får väl köpa en ny när jag har råd, prylar går att köpa, det gör inte kärlek o lycka.

Såg R när vi stod o väntade på våra jackor. Skulle kanske sagt hej för att se hans reaktion, men äh, han är verkligen inte värd det. Mes!

Jag är pigg, men borde kanske sova. Tack vänner för en trevlig kväll! Imorgon blir det inflyttningsfest :)

Får jag se dig ikväll?

Kommentarer:
Postat av: Anna G

Ja han var underbar! Tack själv :)

2006-12-16 @ 01:27:58
Postat av: Tomas

Downtown train som öppning låter inte helt frl, han körde den som tredje låt här i Gävle. Avslutade han med "Bara ett fån..." i Malmö också?

Postat av: Anonym

Jag har fastnat för Bara ett fån... nu, den är riktigt bra. Efter den så är det Downtown train som jag spelar mest från nya skivan. Av de äldre låtarna så är Blow him back into my arms och Ain´t gonna work mina favoriter. Själv då?

2006-12-16 @ 13:08:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits