Magi

Har varit duktig med städning och disk hela morgonen, känner mig fortfarande så där oförskämt pigg som jag gjort hela veckan, mycket märkligt. Kanske för att jag har tränat hårt o ätit mycket mat? Haha!

Regnet öser ner (som vanligt) men det ska inte hindra mig från att gå ut. Ska ner på stan och träffa några vänner för en fika, sitta och titta på alla julstressade människor och förundras av hur bra jag faktiskt har det.

Glädjekänslan från igår sitter i. Har kommit på att det enda som kan få mig att slappna av, glömma allt och alla runt omkring mig under en hel timme är en bra konsert. Film och böcker i all ära, men med mina koncentrationssvårigheter fungerar inte det för mig. Under en bra konsert släpper man allt, man är med i musiken, man känner pulsen, man är helt uppslukad. Ja, det är ren terapi, det är magiskt, det är underbart.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vilken miss.... föll på målsnöret

2006-12-17 @ 03:05:12
Postat av: Lina

Vem skrev det?

2006-12-17 @ 14:41:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits