kapuschong

Har varit fruktansvärt trött hela dagen, men ändå effektiv. Satt kvar på jobbet till kl 17 o begav mig hem i regnet. Ibland är det himla skönt att bara ha 200 meter till jobbet, speciellt när det är full storm och spöregn. Jag var riktigt nära att skippa träningen pga vädret. Men istället rotade jag fram en gammal täckjacka med stor kapuschong, knäppte jackan ända upp till nästippen och trotsade vädret och begav mig iväg på cykeln. Body pump blev det, och avslutningsvis en stund i solariet, behövde det, vinterblek och grå som jag känner mig. Några extra ultravioletta strålar så här års gör nog mer nytta än skada. Det är som ljusterapi, man blir pigg av lite ljus, och varm, och lite fräknar gör mig alltid glad.

Kommentarer:
Postat av: annamagdalena

ibland är det bra att spara gamla saker!! jag kanske borde göra det.. hmm [kanske ett nyårslöfte], eller inte! :)

2006-12-08 @ 20:52:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits