Jag och Moneybrother

Köpte tidningen Glamour idag, endast för att man fick en dvd-film på köpet o blev positivt överraskad av numret. Såg tråkig ut på omslaget men innehållet var kanon. DVD-filmen verkar bra den också, Vanity Fair med Reese Witherspoon.

Gick hem från jobbet kvart över ett idag, lyxigt med såna tidiga fredagar :) Har strosat runt på stan för att hitta något fint (med en minimal budget). Höll mig endast till H&M-butikerna då jag har massor rabattcheckar där, tack vare medlemskap i H&M club, gå med du också! Hittade en top o så hann jag med en fika med H, jättegod morotskaka.

Nu har jag precis ätit en påse naturgodis och ser fram emot att spendera kvällen på egen hand. Fick erbjudande om after work, men känner för lite hemmamys. Jag, lite levande ljus, bloggar, tidningar och Moneybrothers nya skiva. En perfekt fredag, nästan... Something is missing!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits