Driving home for christmas

Befinner mig nu i ett kallt Västervik efter att ha tillbringat 4,5 timme i en bil, känns som jag kan köra den vägen med ögonbindel nu för tiden eftersom jag kört den så många gånger. Men så tråkigt är det faktiskt inte att köra bil. Man kan sitta och fundera och filosofiera över livet, eller lyssna på cd-skivor och zappa mellan radiokanaler. Fick mig en intressant lektion över hur man vet om en kille är intresserad av en tjej. Han höjer på ögonbrynen, spärrar upp näsborrarna och öppnar munnen för att få mer syretillförsel till hjärnan. En intresserad kille har alltså alla sinnen öppna och ser ut som ett mellanting mellan ko och gris, eller? Ja om man ändå visste.

Imorgon blir det lite julklappsshopping samt en fika med en barndomskamrat :)

Fina killar växer inte på träd, men dom finns...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits