Dagens

Humör: Trött men glad
Vill ha: Alldeles för mycket
Saknar: Någon att krama
Skulle helst vara: På semester i en storstad med obegränsad budget
Helgens planer: Ska på fest i Turning Torso
Shopping: Har inte spenderat en krona idag
Dagens: Jobbat, tränat och surfat på internet
Dagens låt: Moneybrothers "
Dom vet ingenting om oss" (Precis som alla andra dagar senaste veckan)
Dagens blä: En kille på min gata försökte sälja en mobiltelefon till mig när jag gick hem från jobbet. När jag sa nej svor han och sa j-la bitch och sen något ohörbart.
Dagens godaste: Min frukost med hembakat bröd, stureost, fikonmarmelad och kaffe latte
Dagens bästa replik: Det är ok att klaga, bara man försöker göra något åt saken
Dagens mest positiva: Att jag tränade två pass på gymmet
Dagens nyhet: Jag såg Idol-Marcus video på tv, den var bra, och låten blir bättre o bättre.
Dagens suck: Att jag har chokladabstinens
Dagens stön: Att min kvällsmat bestod av  sju knäckemackor med stureost och marmelad plus massor frukt.
Dagens längtan: Till Moneybrotherkonserten och till Floridaresan

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits