Chokladprovning

Åt mitt hembakade bröd till frukost framför Nyhetsmorgon, som sig bör på helgen. Therese Alshammar fick frågan om hur mycket tid hon lägger ner på träning varje vecka. Efter lite betänktetid svarade hon 30 timmar, 30 TIMMAR!!! Varpå Lasse Bengtsson ställde följdfrågan om det är mycket. Vilken fråga. Jag gillar inte Lasse Bengtsson. Tacka vet jag Tilde på söndagar. Therese svarade att det beror på vad man jämför med, men att det i Sverige är lite mer än normalt. Jaså? Vem har tid att lägga 30 timmar i timmen på träning? "Lite mer än normalt". Det är ju mer än ett halvtidsarbete. Jag är glad om jag hinner träna två timmar, ens det. Nu kanske hon talade för idrottseliten, men det framgick liksom inte.

Jag har städdag idag o det är en form av träning, det sa de på radion i veckan. En timmes effektiv städning är minst lika effektivt som ett aerobicpass, så det så. Här ska bli fint eftersom jag ska ha fest ikväll. Med temat chokladprovning. Jag återkommer med resultatet. Går det att skilja Euro shoppers mörka chokladkaka från Lindts?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits