Bota bakfyllan

Chokladprovningen igår var lyckad och svar ja, man känner skillnad på dyr och billig choklad. Kvällen slutade dock inte riktigt som jag tänkt mig. Några av festdeltagarna tog taxi till Hipp och det var meningen att jag, A och A skulle cykla dit, men jag drabbades av plötsligt illamående pga lite väl mycket förtäring av alkohol, så det blev inte så.

Idag har jag, trots min extrema bakfylla, haft en trevlig söndag. Har bokat biljetter till Moneybrotherkonserten, tagit en långpromenad med A, druckit kaffe latte på Kafferosteriet, promenerat ännu mer, avnjutit en falafel, haft ett kort besök av en annan A o ätit massor choklad. Så botar man bakfylla. Ikväll ska jag iväg till A och träffa J för det sista momentet i hans undersökning. Om jag orkar, är helt slut.

17674-2517674-2417674-23

Kommentarer:
Postat av: annamagdalena

du får passa dig för castello!! ;)

2006-12-03 @ 22:07:04
Postat av: Anonym

Ja fy. Det är livsfarligt. På lördag blir det annorlunda. Jag ska uppföra mig moget så att jag hittar en mogen kille!

2006-12-03 @ 22:19:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits