Bikini och vinterjacka

Alltså, detta var mycket svårare än jag trodde. Vad ska man packa när man åker till Florida i två veckor mitt i vintern? Just nu är det 25 grader, det är bikiniväder, men det är ingen garanti för att det ska vara det om två veckor, det kan lika gärna vara 15 grader, och det är inte bikiniväder, det är byxväder. Jag har vänt upp och ner på min klädkammare och rotat fram allt och lite till, jag kan ju inte ta med halva garderoben? Gallringstime!

Sista riktiga skoldagen idag. Skrikit o skrikit har jag gjort sen jag började men idag blev jag riktigt rörd. Klassens tuffaste killar hade målat  julkort till mig och önskade mig ett trevligt jullov, bad om ursäkt för deras uppträdande och vissa skrev att de skulle sakna mig. Jag smälte ;)

Imorgon ska vi ha städdag, sen filmvisning, sen julfest med personalen och på torsdag är det julavslutning :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits