Abstinensbesvär

Abstinens efter mycket! Sol, kärlek, tid, men allra mest choklad. Efter helgens chokladranson hjälpte inte en 100 grams chokladkaka långt. Nej det enda som hjälper är motion, umgänge med andra, promenad eller kreativa sysselsättningar, så man glömmer bort suget. Jag tog en promenad. Därefter har jag ägnat hela kvällen åt att fixa mitt fotoalbum för hela det gångna året. Har botaniserat bland bilder och minnen. Vilken sommar det var! En av de bästa. Här sitter jag i min vinterbleka hud och drömmer mig tillbaka, drömmer mig bort. Bort ska jag snart. Kan inte fatta att jag om exakt 21 dagar sitter på ett flygplan till Florida. Ska bli skönt att komma bort. Trist att åka bort på juldagen. Men! Jag har ju ändå nästan inga släktingar kvar i livet så det gör detsamma...

Bojkotta julklapparna!

I don't care about the presents underneath the christmas tree
All I want for christmas is you

Kommentarer:
Postat av: Emelie

Äh, var glad för de släktingarna du har istället? Ta hand om dom!! Och exakt hur mycket glädje tillförde tex vår pappa?
Och hur mycket har vi umgåtts med släkten över huvud taget?
Visst är det tråkigt, men nu är det såhär, bara och acceptera o se till o skaffa en egen stor familj så man får en släkt o fira med i framtiden, eller?
Tänk lite positivt liksom!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits