Spara vill slösa

jag vågar inte gå på stan längre för jag är rädd för alla nyinkomna höstkläder som hänger och lockar i skyltfönstren. Det räcker med allt snyggt som finns att se på affärernas hemsidor och på bloggarna, för där är de oftast på flera knapptryckningars avstånd. Topshop har jättefina cardigans, vill ha både en senapsgul och en svart. Sen så vill jag ha ett par svarta stövlar och ett par grå stövletter. En röd kappa hade ju inte varit fel, eller ett rött äppelhalsband från Kenneth Jay Lane.

Jag får låsa in mitt bankkort för jag måste snåla lite. USA-resan ska betalas och installationen för el och min nya spis likaså.

Men lite måste man unna sig, exempelvis ett biobesök imorgon kväll, eller en partykväll på lördag, det säger jag aldrig nej till. Men då måste jag ju köpa... Ooops!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits