Ösregn

Regnet det bara öser ner utanför mitt fönster och termometern visar på 16 grader. Vad hände med sommaren?

Jag som tänkte ta en promenad till mobilia men i ett sånt här ösregn hjälper inte ett 59 kronors paraply från H&M. Jag får väl ta bilen. Annars har jag som princip att aldrig ta bilen inom Malmö stads gränser. Här finns så bra cykelstråk och promenadstråk och allt är på rimligt promenadavstånd. Jag gillar att promenera. Bilen använder jag till och från Falsterbo, det är lite långt att cykla dit varje dag, även för en hurtbulle som jag :)

Men, jaja, får väl gå ner till min lilla "Uno", men jag avvaktar, kanske slutar det regna snart. Hursomhelst så måste jag iaf köpa grejer till vår lilla kräftskiva ikväll.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits