Lyssna och lär

Idag blev det sex härliga timmar i solen på Bo01. Klockan tio imorse var vi de enda iklädda bikini och en gammal man undrade om vi inte frös. Men medan timmarna fortskred och molnen flög iväg dök det upp fler och fler. Vi blev grannar med några gamla damer som var ganska roliga att lyssna på. De pratade om oss alla unga som ligger hela somrarna och steker oss i solen. Gör vi så varje sommar så kommer vi se ut som 60 när vi är 40. Säkert sant, men lyssnar vi? Nej! Så fort himlen är blå ska man ut, så tidigt som möjligt, det kan ju dyka upp moln vid lunchtid. Sen ligger man där och pressar och svettas. Ska jag vara ärlig så tycker jag det är skönt en timme, sen är det bara jobbigt. Får väl börja sola med måtta nästa sommar istället, eller inte :) Den dagen den sorgen. Vi lever nu och jag vill vara brun på sommaren. Får väl investera i antirynkkrämer i värsta fall. De diskuterade om allt och inget och gav oss komplimanger om våra flashiga strandkläder :)

Ikväll tvingade jag iväg mig själv på body combat, det är jag himla glad för, svettigt och tufft men roligt som alltid. Nu ska jag väl försöka fortsätta min garderobsrensing. Ska tänka feng shui som en vän tillika livstilscoach tipsade mig om. Allt gammalt som ligger och skräpar ger dålig energi. Släng det!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits