Housewife

Nattens och morgonens regn väckte husmusen i mig som varit borta ett tag. Min gamla ugn har fått vila en längre tid men nu var det dags, bakade både Oreo cookies o strawberry/chocolatechip muffin som en riktig american housewife. Bäst att öva nu inför USA-resan så jag kan imponera på the american guys :) Min kära ugn var inte riktigt i form, gasen släcktes hela tiden o det var svårt att få kakorna gräddade, men de blev ändå ätbara, Ellerhur H? :) Sen blev det kafferep hos en annan housewife med fyra sorters kakor. Därefter var vi i stort behov av en promenad o bestämde oss för att promenera till Mölleplatsen där Ledin o co spelade. Satt utanför en stund och lyssnade, lite kyligt, kändes som höst, fast väldigt skönt.

Imorgon har jag mycket att fixa. Semester är inte semestertider, det är fixartider.


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Ätbara? Ja kanske, fast bara om man verkligen måste?! ;)

Dina oreo cookies var toppen!

tack för fikat!

2006-08-02 @ 23:35:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits