Combat girl

Min nya lyxiga ugn är invigd. Smaskiga kakor blev det och jag har ätit upp nästan hela satsen. Jag kan avslöja att jag måste ha bruksanvisning till ugnen nu i början eftersom det finns sex ugnsfunktioner på den. Traditionell, varmluft, bakugn, pizaugn, upptiningsugn och grill. Förrvirrande, varför göra det så svårt?

Idag såg jag nåt nytt och modernt jag aldrig sett förut. I Ljunghusen på 50-sträckan har de en hastighetsmätare uppsatt över vägen där det står vilken hastighet du kör i. Jag körde i nästan 70 och jag släppte gasen omedelbart. En bra uppfinning tycker jag.

Nu ska jag snart iväg och slåss och sparkas i luften. Det är rolig o effektiv träning o instruktören är bara bäst.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits