Bävernylon i storlek 170

Regnet gav med sig till sist så att vi kunde cykla till festen igår. Det var trevligt trots att jag inte alls var på partyhumör. Med hjälp av en flaska mousserande vin, trevliga människor och Lucas Prata på högsta volym löste det sig. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt skulle vi iväg till Schlagerbaren. Det var kul, men jag tror bestämt att det är dags att börja gå någon annanstans.

Idag har vi varit på Nova Lund. Halvt bakis och trött som jag var så blev det inget shoppande. Jag tycker det är jobbigt att shoppa nuförtiden, och dyrt, tacka vet jag internetshopping. Istället gick vi till ÖB och storhandlade. Diverse choklad, nötter, rengöring, skorpor med mera slank ner i korgen. Jag är på jakt efter en bävernylonoverall men det finns inte i min storlek. Varför? Det är ju ett universalplagg, inte bara för små :) Flytoverallerna med kamouflagemönster var lite dyra, men A verkade lite sugen på en sån, haha!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits