Apelsiner

Det värker i halsen o huvudet känns lite tungt. Kanske är det tröttheten, det är dags att sova, eller kanske är det förkylning på gång, hoppas inte. Nu när alla barn och personal är på plats på jobbet frodas bacillerna o vi har redan flera borta, pga feber, snuva o maginfluensa, usch o fy. Jag har varit frisk sen april o jag hoppas det fortsätter så. Efter kvällens kakchock o träningschock var jag tvungen att varva ner med en värmande kopp roobios vaniljte som är mitt favoritte fullt med antioxidanter o hälsosamma egenskaper, samt några goda saftiga apelsiner. Dessa goda ting tillsammans med doften av nybakade kakor, mörkret o regnet smattrande mot rutan fick mig på riktigt härligt höstmyshumör. Godnattkramar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits